Wednesday 25 March 2015

Rindu!!!

Hi...

24/3/2015 - Hari yang sangat suram. I diuji dengan kehilangan yang tersayang dalam sekelip mata. 8.55pm dapat call dari ibu satu berita yang buat I lemah, longlai. Citam tinggalkan kami sekelip mata.9 bulan kami jaga dia, bagi kasih sayang pada dia dan adik-adik dia. Citam mati sebab DILANGGAR!!!!Hati mana yang tak sedih,pilu bila dengar berita macam ni.

I cuba terima hakikat yang mungkin ad hikmah disebalik semua ni.Allah SWT pinjamkan dia pd kami untuk bagi kebahagian pada kami selama 9 bulan je.Mungkin Allah ambil dia untuk bagi pengajaran atau bagi sesuatu yang lagi berharga dlm hidup kami.Menangis mcm mana sekalipun citam takkan balik lagi.Memang susah nak melupakan.

Citam ni seekor kucing yang sangat pandai, manja dan memberi ketenangan.Dia memang akan kenal setiap suara yang panggil dia walaupun hanya dgn ucapan salam di muka pintu.Setiap kali I balik Bentong, dia akan sambut seolah2 sangat happy & bahagia.Dia akan mengiau kuat-kuat kalau dia tau I nak bagi nasi pada dia.Dia sangat suka peti ais. Dia akan ikut kita kalau dia tau kita nk bukak peti ais.Itula kelebihan citam yang tak ada pd adik-adik yang lain.

Terima kasih Citam sbb bagi kebahagian pada kami walaupun sekejap.Orang takkan lupakan Citam sampai bila-bila.Citam tetap jadi permata hati kami sampai bila-bila.Tunggu kami kat sana ye sayang. Allah lg sayangkan Citam.

Insyaallah,I kene kuat demi yang lain.Aturan Allah SWT sangat indah. Mungkin ada kebahagian yang lagi besar yang Dia nak bagi untuk I and family.

Citam...I will love u and always miss u..

1 comment:

  1. 1st generation of Android and iOS game cases - iTaniumArts
    At one point it was quite clear that the first game was titanium price per pound a game cartridge. titanium rainbow quartz It citizen titanium watch also had some differences in titanium earrings sensitive ears game titanium white octane settings. I had a Motorola 68000

    ReplyDelete